Villkor och regler för att använda forumet.

Kickoff-tävling: skriv bra inlägg och vinn 10 000 kronor!

Ämnesverktyg
  #1 (permalink)  
Gammal 2008-12-12, 00:06
Medlem

Reg.datum: Sep 2008
Rykte: 10 | Kraft: 0
jt498 is on a distinguished road
Standard vill ta mig utomlands, lämna Stockholm och byta plattform

Inser att bästa sättet att göra detta är genom kontakter, tyvärr känner jag mig begränsad där, visst har man internationella vänner men inga som kan utveckla en professionellt. Tar gärna emot coaching för att lyckas ta mig utomlands och fortsätta bygga en karriär. Då jag redan slagit mig in på försäljning kan jag absolut tänka mig fortsätta inom det, men jag har fler strängar på min lyra och kan lika gärna jobba med analys eller projekt.

Som sagt, om någon med lite "extra tid" över vill inleda en dialog alt. kan ge råd eller handfasta tips tar jag tacksamt emot dem.

mvh
Thord
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2009-01-19, 10:28
Medlem

Reg.datum: Jan 2009
Rykte: 10 | Kraft: 4
Kenth_Karlsson is on a distinguished road
Skicka ett meddelande via MSN till Kenth_Karlsson
Standard

Thord, vad är det egentligen du vill utveckla professionellt? och visst finns det fler sätt att komma åt jobb internationellt än genom kontakter. Jag har bra erfarenheter av att använda "konsult CV" en A4 sida med en kort inledning av vem du är och vart du är på väg. Ett kort stycke vad du kan erbjuda mycket konkret och en liten personlig beskrivning och en uppmaning hur man kommer i kontakt med dig. Det finns flera bra kontaktväga, officiella, beroende på vad du söker efter. Berätta mer!
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
LinkBacks Enabled by vBSEO 3.1.0

Ägd av: Svensk Internetrekrytering AB